Moly.hu?

november 05, 2017
Moly.hu

Nemrégiben bukkantam rá Mercinek hála a Moly.hu-ra, ami egy olyan kellemes csalódás volt, hogy szinte le sem bírok róla szakadni. :D Azt hittem, hogy egyszerű kis honlap ahol tudsz használtan vásárolni könyveket, vagy eladni a sajátjaidat, esetleg értesülhetsz a legújabb akciókról, DE NEM!

Elkezdtem nézelődni, és feltölteni azokat a könyveket amiket eddig olvastam, na meg azokat is, amiket nem találtam még fent, és mindegyik megkeresett mű alatt rengeteg véleményt olvastam más felhasználóktól, amik sokszor 180 fokban fordítottak meg, vagy éppen segítettek a mű mélyebb megértésében. Ja, emellett olvashatok ajánlókat, kérdéseket, én is megírhatom saját véleményeimet, és vezethetem a saját profilomon, hogy éppen mit olvasok, hol járok benne, ami még pluszban is motivál. :D

Emellett a közösségi része is nagyon jó, hiszen követni tudom a Facebook ismerőseim aktivitását, meg igazából bárkiét, akit követni akarok, szóval tényleg, remek kis közösség tud itt kialakulni. Nézzetek széjjel, nagyon jó ajánlókat láttam itt eddig, emellett azok a könyvek, amelyek már nekem nem kellenek, eladhatóak Nektek, olvasóknak.

Imádom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.